Benetsleep – to pierwszy polski producent z branży meblarskiej, który daje możliwość wirtualnego zaprojektowania mebli i sprawdzenia jak wyglądają za pomocą technologii Rzeczywistości Rozszerzonej. Aplikacja Benet została stworzona z użyciem technologii Rzeczywistości Rozszerzonej (ang. Augmented Reality, AR), co oznacza, że za jej pomocą nie tylko możemy zaprojektować swoje własne wirtualne łóżko, ale i cyfrowo umeblować nim dowolną przestrzeń, w której się aktualnie znajdujemy.

 

Oprócz trójwymiarowego pokazu mebla, aplikacja umożliwia również realistyczne zapoznanie się z funkcjami BEDBeneta, poprzez wirtualne podniesienie stelaża z funkcja ułatwiającą ścielenie i zajrzenie w głąb schowka na pościel. Dodatkowo, jeśli stworzone przez nas podczas używania aplikacji łóżko przypadnie nam do gustu, będziemy mogli zrobić mu zdjęcie, a także zapisać projekt i bezpośrednio z aplikacji przesłać go do producenta, by dokonać zamówienia lub też zadać pytanie obsłudze klienta.

Łóżko Benet, aplikacja Augmented Reality by Actum Lab

 

 

 

 

 

 

 

 

„Wdrożenie aplikacji Benetsleep opartej o platformę Actum Studio jest idealnym przykładem, że nie tylko światowi giganci, tacy jak IKEA, mogą mieć najnowocześniejszą platformę m-commerce z funkcjonalnościami technologii AR (ang. Augmented Reality)” – mówi Rafał Kosidło, architekt i współzałożyciel firmy Actum Lab, który zrealizowała zamówienie na tego aplikację.

„Dzięki wykorzystaniu standardowego szablonu Actum Studio, aplikacja została uruchomiona praktycznie bez żadnych kosztów początkowych. Model abonamentowy zaoferowany przez firmę Actum Lab, obejmujący całkowite utrzymanie aplikacji, zapewnia niskie TCO.” – mówi założyciel Benetsleep, Marcin Grabowski.

Łóżko Benet, aplikacja Augmented Reality by Actum Lab

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aplikacja Benetsleep po zaledwie kilku miesiącach od premiery ma już kilka tysięcy pobrań oraz uzyskała rewelacyjny wskaźnik ROI (ang. return on investment, zwrot z inwestycji) na poziomie 113%! Ma to niewątpliwy wpływ na wzmocnienie decyzji zakupowej klientów, co przekłada się na sprzedaż. Użytkownicy spędzają w aplikacji średnio od 3 do 8 min.

Z uwagi na duże zainteresowanie aplikacją, w kolejnych miesiącach firma planuje rozwój aplikacji oraz uruchomienie wersji na urządzenia z systemem operacyjnym Android.